chop!

Jumaat, 11 Julai 2014

vitamin E shaklee

Selamat malam semua.malam ini saya ingin menulis sedikit entri mengenai vitamin E shaklee.Sebagai pengenalan awal tentang vitamin E complex shaklee ni saya ingin ceritakan tentang kandungan bahan yang terdapat di dalamnya. Vitamin E ni di buat daripada minyak soya organik & minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl. D-alpha tocopheryl yang aktif secara fisiologi & di gabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ia adalah vitamin E yang paling lengkap untuk anda.

saya percaya mesti anda mahukan kulit yang cantik tanpa parut, halus & mulusdeperti model-model terkenal kan.Tidak semua orang yang bertuah dilahirkan kulit seperti itu. Jangan risau shaklee ada jalan penyelesaiannya iaitu dengan mengambil vitamin E ini.

 
Di antara khasiat2 vitamin E shaklee ini ialah:-
1. Memperbaiki parut, bengkak & ulser kulit
2. Memperbaiki Arthritis, kitaran darah, sakit sendi, pening, bahu kejang dll
3. Membantu melindungi jantung
4. Membantu meningkatkan kemampuan reproduktif (membantu meningkatkan kiraan sperma lelaki)
5. Sebagai agen anti-penuaan
6. Anti-oksidan yang kuat
7. Membantu meningkatkan kelestaruian tenaga seksual mereka.
 
Banyak manfaat yang kita perolehi dari memakan vitamin E shaklee ini. Ia boleh juga disapukan terus ke kulit untuk mengurangkan masalah yang ada pada kulit kita terutamannya parut. Vitamin E shaklee sesuai dimakan oleh lelaki dan wanita.
 
untuk kecantikan luar dan dalam anda..apa tunggu lagi
jika berminat untuk mencuba pm/whatsapp 0135338384
@order sendiri dengan klik di link ini----->nak vitamin E
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan