chop!

Khamis, 10 Julai 2014

untuk siapa vivix ini

Vivix sesuai untuk siapa..

1. Pesakit SLE
2. Mereka yang berisiko penyakit kanser akibat keturunan / sudah pun menghidap kanser
3. Diabetes
4. Strok
5. Darah Tinggi
6. Cyst
7. Bantu baikpulih ketagihan rokok
8. Mempunyai masalah mata
9. Pesakit jantung
10. Bantu kurangakn insiden nyanyuk
11. Anti Penuaan
12. Mereka yang ingin kurangakn apa jenis penyakit
.


Di sini saya ingin berkongsi sedikit berkenaan testimoni pengguna vivix yang hebat ini iaitu testimoni ibu saya sendiri. Pada Disember tahun lepas ibu saya tiba-tiba telah diserang stroke yang menjadikan badannya sebelah tidak boleh bergerak. mulutnya juga menjadi senget dan tidak boleh bercakap dalam beberapa jam. Jari-jarinya juga tidak boleh digengam. Pada waktu itu tuhan sahaja lah yang tahu betapa risaunya saya. Ibu saya terus dikejarkan ke hospital. Doktor mengesahkan ibu saya diserang minor stroke. Saya dan adik beradik mengambil keputusan untuk memberi ibu minum vivix ini. Ibu saya mengambil satu sudu teh sehari selama dua bulan. Alahamdullilah ibu saya sudah kembali sihat dan boleh berjalan seperti biasa. vivix memang terbaik..



Jadi apa yang di tunggu lagi sekiranya ingin memberikan vivix ini kepada ibubapa anda orderlah sekarang.

bulan ini juga promo vivix yer.. beli 6 percuma 1..

tempah 2 botol terus dan dapat keahlian percuma!!

untuk keterangan lanjut hubungi saya yer..pm/whatsapp :0135338384

@order sendiri secara online dengan klik di sini----->nak try vivix

Tiada ulasan:

Catat Ulasan