chop!

Isnin, 20 Oktober 2014

KEBAIKAN MEALSHAKE UNTUK ANAK ANDA.

oopss..rasanya sudah lama tidak mengupdate entri..hehe..tersibuk lagi la plak..kali ini saya nak cerita sedikit tentang kebaikan mealshake untuk anak-anak anda.mealshake memang berkesan untuk menjaga kesihatan kanak-kanak.testimoni daripada saya sendiri pun ada tau.saya bagi anak sulung saya sehari satu sudu.campur dalam susu yang dia minum.dulu anak saya kerap demam dan selsema.makan pun kene bekejar-kejaran dalam rumah. setelah lebih kurang 4 bulan saya beri dia minum mealshake dia kurang demam dan selsema.makan pun beselera.tengah-tengah malam pun mintak nasi.hehe..


ANTARA KEBAIKAN MEALSHAKE UNTUK ANAK ANDA

o Sangat sesuai untuk kanak-kanak 1 tahun keatas.
o    Sesuai juga untuk seisi keluarga
o    Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin utama,protein dan fiber serta kalsium yang sangat diperlukan untuk tumbesaran kanak-kanak
o    Memberikan tenaga dan menguatkan system imun kanak-kanak
o    Memberikan kecergasan dan meningkatkan kesihatan
o    Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa
o    Menigkatkan selera makan kanak-kanak
o    Jika yang kerap demam lazimnya akan kembali sihat lebih cepat dari biasa
o    Pilihan terbaik untuk mereka yang sukar untuk menelan makanan tambahan berbentuk “tablet”.
o    Menangani masalah sembelit di kalangan kanak-kanak
o    Sangat sesuai untuk kanak-kanak yang obesiti.
o    Rasanya sangat sedap yang beperisa vanilla yang menjadi kegemaran kanak-kanak.





berminat untuk mencuba produk dari shaklee ini..
ingin order /sebarang pertanyaan hubungi saya di nombor 0135338384 @
anda boleh order sendiri melalui online klik----->untuk anak yang sihat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan